Monday, April 25, 2011

Puan Puziah..dulu dan sekarang..penangan Litchin..i follow!!!


salam...pada 10 april 2010 besday anak2 tapi harini majlis bertandang anak sedara ke keratong, jadi majlis besday anak2 sambut kat umah pengantin..ok..sebelumnya dah buat majlis maulud kat umah hari sabtu 9 hb..pergi pakai baju warna purple..esoknya mula ronda2 ke sliming centre di ampang point nak daftar nak buat slimming sebab tengok gambar2 majlis kahwen tu rasa tak sanggup tengok dah rupa nenek2 orang..lagipun sepanjang majl;is tu dah tak boleh berdiri lama, kaki sakit dan tumit rasa berdenyut2.Dengan berat 83kg timbang umah..buat sekali treatmen kat busybody habis rm450 trial set turun 200g, esoknya pergi pulak kat estetika buat trial set juga dia bagi rm180 jer turun 50g jer..pergi london weight kat lot 10 ..ha yang ini dia bagi free..langsung tak turun...tiba2 seminggu lepas tu pada 16 april dapat panggilan dari saya punya supplier produk sample beserta labtest dah siap dan dia boleh bagi saya try dan produk ini dah di cuba kepada penduduk di jepun dan taiwan dan kesannya amat menakjubkan...hak pengedaran ekslusif akan diberikan kepada saya jika saya berpuas hati dengan formula dan kesannya..

pada 23 mei saya pun mencuba set pertama...malamnya saya tak boleh tidur,,,sangka saya saya terlalu banyak berfikir hingga kepagi saya tak boleh tidur..tekak jadi kering dan payau.saya jadi hilang selera makan...saya hanya boleh makan roti , buah dan sayur serta sup dan senggang...nasi memang langsung tak boleh makan...air saya minum sehingga 5 liter..biasanya pagi saya mulakan seawal jam 7 pagi saya dah ambik enzim selepas buang air besar..dan saya dah memulakan operasi meminum air sebanyak2 yang mungkin, roti fiber biasanya sekeping sahaja@2 keping lepas tu selang seli dengan buah2 , kencing sekerap2 yang mungkin..saya dsuka kencing kerana setiap kali kencing berat akan turun 10-20g jadi saya akan kerap kencing ..penurunan pada buang air kecil lebih cepat dari air besar. tengahari saya ambik beehoon sup, beehoon tomyam atau laksa..petang biasanya saya tidak biarkan perut kosong..saya makan jagung rebus..kacang rebus atau salad @ kacang kat pizzahut..cuma thousand ireland saya urangkan...makan malam selalunya saya ambi8k ikan singgang dengan sayur terung atau bendir tanpa nasi...se3belum dinner saya ambik dulu enzim jam 6 satu sachet dan dinner jam 6.30.mlm hanya makan buah saja..saya tidak makan nasi ,lemak, minyak ,manis selama 3 bulan kerana dan saya kekalkan kalori saya sebanyak 800 gram selama 3 bulan..sekarang saya dah makan normal sekitar 1200 kalori setiap hari.cukup untuk tubuh dan boleh mentainkan berat tubuh..sekarang saya masih nak turunkan sekitar 5kg lagi wp ramai yang kata dah tak perlu kerna bahagian atas saya besar wp saiz bra dari saiz 39/D sekarang 34C..satu pencapaian yang amat membanggakan buat diri sendiri..dalam usia 40 tahun saya tak sangka ada produk syarikat saya mampu membuatkan saya betul2 dapat membantu orang lain turut merasai betapa indahnya menjadi sihat kurus dan langsing

No comments:

Post a Comment